Voor de verdere uitbouw van ons financiële afdeling zijn wij op zoek naar een :

Job description

Samen met de collega’s van de boekhoudafdeling sta je in voor de uitvoering  van diverse financieel-administratieve taken.

Een breed takkenpakket die oa. bestaat uit :

  • Inboeken van aankoopfacturen, financiële afschriften, diverse journaalposten
  • Verwerken van BTW- en accijnsaangiften     
  • Maand- en jaarafsluitingen voorbereiden i.s.m. het team
  • Diverse ad hoc administratieve & boekhoudkundige taken
  • Je rapporteert aan de CFO

Naarmate je groeit in je functie, zal je meer verantwoordelijkheden krijgen.

Level of education

  • Je bent in het bezit van een Bachelor of Masterdiploma Accountancy/Fiscaliteit met enkele jaren ervaring
  • Je bent Nederlandstalig, kennis van de Franse taal is een pluspunt
  • Je hebt inzicht in cijfers en bent nauwkeurig
  • Je hebt een goede kennis hebt van MS Office, ervaring met Navision en Office 365 is een pluspunt
  • Je hebt een sterke affiniteit voor IT
  • Je bent flexibel en beschikt over een hands-on mentaliteit en gedrevenheid

Our offer

  • Een uitdagende functie met sterke betrokkenheid in een familiale, onafhankelijke KMO in volle expansie
  • Een competitief en motiverend salaris aangevuld met extralegale voordelen volgens uw opleiding en ervaring
  • Een voltijds contract voor onbepaalde duur

Interested?

Stuur jouw cv met recente foto naar Brouwerij Omer Vander Ghinste – t.a.v. Inge Torsy, HR – Brouwtorenstraat 5 – 8510 Bellegem. 

Apply for this job

Complete the form below to apply for this job.

Contact info

Motivation/message

Attachments - Resumé

Add your resumé to this message

Select one or more attachments to add to your message.

Already uploaded:

0 kb of the
upload successful
upload error