Customer Service Officer – Reception - HR te Bellegem M/V:

Voor de brouwerij te Bellegem zoeken wij een :

Job description

  • Je wordt samen met je collega het eerste aanspreekpunt van de brouwerij
  • Je staat in voor een professionele en hartelijke ontvangst van klanten, leveranciers en derden
  • De binnenkomende telefoongesprekken worden vlot beantwoord en doorgeschakeld
  • Je verzorgt de behandeling van de post en de koerierdiensten 
  • Je ondersteunt de collega’s van commerciële binnendienst met administratieve taken
  • Naast deze taken sta je HR bij voor :
    • Het opvolgen van de prikklok en afwezigheden in het systeem
    • Het onthaal van nieuwe interimarissen
    • De interim planning maken ifv bezetting productie en logistiek
    • Het up-to-date houden van de bestaande HR systemen en personeelsdossiers

Level of education

  • Je hebt minimum een A2 niveau of een bachelor in bijvoorbeeld Office Management
  • Vlotte communicatie in het Nederlands en Frans is een must
  • Je hebt een goed voorkomen, bent gemotiveerd, dynamisch en bovendien discreet
  • Je bent een stressbestendige persoon die goed prioriteiten kan stellen 
  • Je hebt een goede kennis van MS Office

Our offer

  • Een uitdagende functie met sterke betrokkenheid in een familiale, onafhankelijke KMO in volle expansie
  • Een maand salaris aangevuld met extralegale voordelen
  • Een voltijds contract voor onbepaalde duur – mogelijkheid voor 4/5

Interested?

Stuur jouw cv met recente foto naar Brouwerij Omer Vander Ghinste – t.a.v HR –Brouwtorenstraat 5 – 8510 Bellegem

Apply for this job

Complete the form below to apply for this job.

Contact info

Motivation/message

Attachments - Resumé

Add your resumé to this message

Select one or more attachments to add to your message.

Already uploaded:

0 kb of the
upload successful
upload error