HR Officer (m/v)

Vacature als HR Officer bij Brouwerij Omer Vander Ghinste

Job description

  • Je bent verantwoordelijk voor het selecteren en rekruteren van de juiste medewerkers, zowel arbeiders als bedienden. Dit betekent: rekruteringskanalen bewerken, cv's screenen, interviews afnemen, etc.
  • Je bent het aanspreekpunt van alle medewerkers voor specifieke vragen, ideeën en twijfels. Je zorgt voor een transparant en correct antwoord om zo een 'open communicatie'-klimaat op te bouwen.
  • Je staat in voor de organisatie van opleidingen, evolutiegesprekken,… Zodat medewerkers zich verder kunnen ontwikkelen.
  • Je hebt contact met het sociaal secretariaat en de uitzendkantoren.
  • Je verzorgt de personeelsadministratie / payroll (aanwezigheden, uitzendprestaties, verlof, sociale documenten, dimona’s, maaltijdcheques...)

Level of education

  • Je beschikt over relevante werkervaring als HR Officer: rekrutering en selectie, evenals payroll-administratie.
  • Je hebt kennis van sociale wetgeving.
  • Je spreekt zeer goed Nederlands en goede kennis van het Frans is een must.
  • Je beschikt over sterke sociale vaardigheden. Je werkt vlot met de Office-programma’s.

Our offer

  • Een uitdagende functie met sterke betrokkenheid in een familiale, onafhankelijke KMO in volle expansie!
  • Een marktconform salarispakket volgens ervaring.

Interested?

Interesse ?

Stuur jouw motivatie en cv naar Brouwerij Omer Vander Ghinste – t.a.v. Lieve Versyck, HR – Kwabrugstraat 5 – 8510 Bellegem. Email : jobs@omer.be

Apply for this job

Complete the form below to apply for this job.

Contact info

Motivation/message

Attachments - Resumé

Add your resumé to this message

Select one or more attachments to add to your message.

Already uploaded:

0 kb of the
upload successful
upload error