HR & PAYROLL OFFICER M/V

Vacature als HR & Payroll Officer bij Brouwerij Omer Vander Ghinste

Job description

Na een interne opleiding sta je samen met de HR-manager in voor :

  • een correcte payrollverwerking zoals oa. registratie van afwezigheden  opvolging van de tijdsregistratie, …. dit als basis van een foutloze loonverwerking
  • de volledige personeelsadministratie, sociale documenten, groeps- en hospitalisatieverzekeringen, rapporteringen, ... 
  • de interimplanning ifv bezetting productie en logistiek
  • het up-to-date houden van de bestaande HR systemen en personeelsdossiers
  • het meehelpen bij de voorbereiding, opvolging en implementatie van uiteenlopende HR-projecten

Level of education

  • Je genoot een bachelor opleiding personeelswerk of gelijkgesteld door ervaring
  • Je hebt een goede kennis mbt sociale wetgeving
  • Je kan vlot overweg met het Office pakket
  • Je bent administratief sterk en kan nauwkeurig werken
  • Je bent een teamplayer, je houdt van sociale contacten maar je respecteert ten allen tijde de nodige discretie
  • Je bent vlot tweetalig (NL/FR)

Our offer

  • Een uitdagende functie met sterke betrokkenheid in een familiale, onafhankelijke KMO in volle expansie
  • Een grondige interne opleiding
  • Een aantrekkelijk salaris aangevuld met extralegale voordelen
  • Een voltijds contract voor onbepaalde duur

Interested?

Stuur jouw cv met recente foto naar Brouwerij Omer Vander Ghinste, HR – Brouwtorenstraat 5 – 8510 Bellegem. Email : jobs@omer.be

Apply for this job

Complete the form below to apply for this job.

Contact info

Motivation/message

Attachments - Resumé

Add your resumé to this message

Select one or more attachments to add to your message.

Already uploaded:

0 kb of the
upload successful
upload error