HR & PAYROLL OFFICER (M/V)

Vacature als HR & Payroll Officer bij Brouwerij Omer Vander Ghinste

Functieomschrijving

Na een interne opleiding sta je samen met de HR-manager in voor :

  • een correcte payrollverwerking zoals oa. registratie van afwezigheden  opvolging van de tijdsregistratie, …. dit als basis van een foutloze loonverwerking
  • de volledige personeelsadministratie, sociale documenten, groeps- en hospitalisatieverzekeringen, rapporteringen, ... 
  • de interimplanning ifv bezetting productie en logistiek
  • het up-to-date houden van de bestaande HR systemen en personeelsdossiers
  • het meehelpen bij de voorbereiding, opvolging en implementatie van uiteenlopende HR-projecten

Aangewezen opleidingen

  • Je genoot een bachelor opleiding personeelswerk of gelijkgesteld door ervaring
  • Je hebt een goede kennis mbt sociale wetgeving
  • Je kan vlot overweg met het Office pakket
  • Je bent administratief sterk en kan nauwkeurig werken
  • Je bent een teamplayer, je houdt van sociale contacten maar je respecteert ten allen tijde de nodige discretie
  • Je bent vlot tweetalig (NL/FR)

Ons aanbod

  • Een uitdagende functie met sterke betrokkenheid in een familiale, onafhankelijke KMO in volle expansie
  • Een grondige interne opleiding
  • Een aantrekkelijk salaris aangevuld met extralegale voordelen
  • Een voltijds contract voor onbepaalde duur

Interesse?

Stuur jouw cv met recente foto naar Brouwerij Omer Vander Ghinste, HR – Brouwtorenstraat 5 – 8510 Bellegem. Email : jobs@omer.be

Solliciteer voor deze job

Vul onderstaand formulier in om te solliciteren voor deze job.

Contactgegevens

Motivatie/bericht

Bijlagen - CV

Voeg uw CV toe aan dit bericht

Klik om één of meerdere bijlagen toe te voegen aan uw bericht.

Reeds geüpload:

0 kb van de
succesvol geüpload
probleem tijdens uploaden